wtorek, 20 września 2016

147. Perfumy od markowezapachy.pl

Witam! Hej! :-) Chciałam podziękować za nowych obserwatorów tutaj na blogu i na moich social. Jestem bardzo wzruszona! 
________________________________________________________ 
Wracając do tematu posta :-) Kocham perfumy. Te w ładnych flakonikach, które pięknie prezentują się na mojej toaletce i te małe bo bez problemu mieszczą się w torebce :-) Mam swoją liste ulubieńców ale jestem otwarta na nowe zapachy :-) Wolę te wyraźniejsze niż delikatne. Ale zawsze gdy mam spory wybór długo się zastanawiam... Dlatego w takich momentach często ratują mnie małe perfumy/ testery ! Mogę kupić kilka i potestować!  Lubię mieć wersję oryginalną do popsikania się przed wyjściem z domu i tester w torebce by się odświeżyć w ciągu dnia :-)

Jeśli chodzi o mojego męża ma swój ulubiony zapach mocny, pieprzny, na wielkie wyjścia i szczędzi go jak tylko może :D Na codzień preferuje testery. Ma kilka zapachów, są małe , można je wszędzie zabrać.

Tyle oczekiwań :-) Masz podobnie? :-) Zaspokojenie takich zapachowych potrzeb znajdziesz na stronie markowezapachy.pl. Dostępne są tam perfumy damskie KLIK oraz perfumy męskie KLIK  które mają ładne , długotrwałe zapachy i świetnie wyglądają na półkach czy toaletkach! Ceny przestępne, warte uwagi już od 65 zł. Strona posiada również nie zastąpione małe wersje TESTERY, do odświeżenia zapachu w ciągu dnia i do poznania coraz to nowej marki. Ceny zadowalające, trwałość zadowalająca, ładne fiolki (osobiście bardzo zwracam uwage na wygląd flakonika jest tak samo ważny jak zapach).



Moje zapachy, które otrzymałam od markowezapachy.pl to moja ukochana CHLOE (dostępna tutaj ) i zachwalana COCO MADEMOISELLE (dostępna tutaj ). Cena za 20 ml to 16 zł, uważam, że jakość testera jest jak najbardziej odpowiednia do jego ceny!









17 komentarzy:

  1. na pewno świetnie pachną :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh kusil mnie osttanio nowy zapach ale musze najpierw wypsikac inne ktore mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego fajne są małe wersje :-p nie muszę długo czekać aż się dany zapach skończy :D

      Usuń
  3. Ja aktualnie "poluję" na "Olympeę" od Paco Rabanne ;))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna toaletka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)