niedziela, 18 czerwca 2017

white tunic and black skirt

Hej! :)
Witam się z Wami w niedzielę :) Pogoda przez ten weekend nas nie rozpieszcza ale dziś akurat słońce jest bardzo przyjemne , można pójść na spacer na przykład :) mam nadzieję że wyciągne po obiedzie mojego Tomka na spacer z psem :) Mmm marzy mi się dalsza wędrówka :D

Dziś stylizacja z trzech kolorów :) czerń, granat i biel :) Tą tunikę miałam na sobie ze 2 razy??? nie wiem dlaczego :D Zawieruszyła się w czeluściach szafy :D zapraszam na vinted (link na prawym pasku), muszę się pozbyć paru rzeczy bo tonę już w ubraniach...


Chciałabym serdecznie podziękować, że tak ciepło przyjeliście mój ostatni post z mixem zdjęć :) dziękuję że jesteście ! bez Was nie było by bloga , Wy tworzycie moją społeczność ❤















UBRAŁAM SIĘ W:
buty - CCC
spódnica mini - H&M
tunika - zoio.pl
torebka - Camaieu

white tunic and black skirt - MODNAPOLKA.pl






28 komentarzy:

  1. Ładna sukieneczka :) Na zdjęciach wygląda jakby to była jedna całość ;)spokojnie możesz nosić samą sukieneczkę, bez spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci z uśmiechem! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie w niej wyglądasz :) Widzę, że też masz tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, uwielbiam biały kolor ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wakacyjnie i radośnie. Świetna torebka. W ogóle to śliczna z Ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Kochana <3 !!!

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie! ślicznie ci w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie tej tuniki ze spódniczką wygląda jak sukienka :) Świetnie to połączyłaś :)
    Ja też korzystam z Vinted, bo inaczej bym zatonęła pod stertą ubrań:)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo ładna ta tunika :D Również posiadam vinted, bardzo fajna stronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta tunika na spódniczkę i uważam, że zestawienie czerni z granatem jest świetne, nietuzinkowe i bardzo eleganckie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)